loading...
فرشته
asal بازدید : 25 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عاشقانه

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب برید                         

  اینجا ارامگاه بغض های کهنه من است. هیـــــــــــس کمی سکوت اگر بیدارشونددرد دارند لعنتی ها!                                                       

عاشقانه

 

 هر جا که می بینم نوشته است :

” خواستن توانستن است ”
آتش می گیرم !
یعنی او نخواست که نشد ؟!
.

فرشته

 شمع زندگیم میسوزد مانند دلم کاش همین روزهابرگردی دیوانه شده ام!

عاشقانه

 دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم عشقم.

 

 

 

فرشته

 چقدر فاصله بینمونه توپیش خدا ولی من اینجا میون ادمهای غربتی نامرد دلم میخواست فقط یک بار بهم بگویی بیا باهم بریم.

 

 

فرشته

 

خود کشی راحت نیس چرا قرص میخوره اون وتو میخواهی بپری بخدا ارزششو نداره

 

 

عاشقانه

 قلبمو میدم بهت بااین که پارچه ای چون ارزششو داره اگه خواستی بری نمیتونی بشکنیش اینطوری رفتن راحت تره

 

 

فرشته

 مینویسم بردفترم عاشقتم دیوانه وار عشقم منتظرم تاروزی برگردی منو باخودت ببری بـــــــــــــــــــــــــــیا که تک تک وجودم تمنای تورومیکنند

 

فرشته

 همه چیز خنده دار بود….

داشتن تو…!
بودن من ; ماندن ما….!!
رفتن تو…
این همه آه….
گاهی از این همه خنده گریه ام میگیرد….
.

عاشقانه

 صداقت؟…. یادش گرامى…

غیرت؟….. به احترامش یک لحظه سکوت…
معرفت؟….. یابنده پاداش میگیرد…
مرام؟….. قطعه ی شهدا …
عشق؟ ….. از دم قسط…
واقـــعـــ ـا به کــــــجــ ـــــا چــــنــــ ـیـــــــن شـــــتـــ ــابـــــا ن؟؟؟

 اینم از عکس های عاشقانه سال 93

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا اهنگ سایت برای این نوع سایت مناسب است؟ اگر اهنگی در نظر دارید درقسمت نظرات بگید تا بذاریم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 1,882
  • کدهای اختصاصی

    بلاگر تولز